همه ی ما میدانیم چقدر افکار منفی ازار دهنده هستش، معده درد های عصبی ،پریشانی ها و اضطراب ها، خشم و اعصبانیت ها، بیماری های روان تنی و… که یکی از عوامل اصلیش افکار منفی است.

خیلی ها این موارد را میدانند ولی اگر برای از بین بردنش به دنبال یک راه حل ساده، کاربردی هستید از کش استفاده کنید یک کش مثل کش ماست به دور دست خود بیندازید، هر بار اون فکری منفی به ذهنتون آماده سریع کش را بکشید و رها کنید به طوری که دست شما کمی احساس درد بکند، نه اینکه دست خود را سیاه و کبود کنید.

برای اینکه بفهمید چطوری این راهکار جواب می‌دهد کافیست بدانید ذهن برای اینکه این احساس درد را تجربه نکنه سریع فکر منفی را قطع و به مرور زمان دیگر اجازه به این فکر نمیدهد که بیاید و شما و خودش را بیازارد.

برای از بین بردن افکار منفی باید اول از قدم های کوچک استفاده کنید اگر حل نشد سطح اون عمیق تر و باید از راهکاری قوی تر استفاده کنید و این راه حل سنجش افکار منفی شماست معمولا دو تا یک هفته از این روش استفاده می‌کنند اگر هیچ تاثیری نداشت به دنبال راه حل قویتر باشید، در دوره کشف الماس سفید انواع راه حل ها و رسیدن به من برتر خود را بدست خواهید آورد برای اطلاعات بیشتر روی دوره کشف الماس درونی کلیک کنید.